Thread: εικόνα που της πηκτής sim201

εικόνα που της πηκτής sim201

Γεια σας, έχω ένα κλώνο dm800 hds Sim201, οι οποίοι ήταν αποκλεισμένοι.Με το σφάλμα «δεν ca. Δεν έχω τις πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα φόρτωσης εκκίνησης.Μετά από έρευνα και κάποιες δοκιμές. Μου τελείωσε μέχρι την εξεύρεση ό, τι ήταν το Boot loader καταγωγής του SSL76D.Αλλά τώρα, βρήκα ένα άλλο πρόβλημα.Την ίδια την εικόνα λειτουργεί πολύ καλά. σάρωση των φορέων παροχής δικτύων ρυθμίσεις, περιήγησης από ένα μενού με το άλλο κλπ. Κατά την εκτέλεση της αποκρυπτογράφησης με την εκ μέρους της ΣΕΠΣ πληρούται αυτό ξεκινά κανονικά, αλλά μετά από λίγο καιρό η εικόνα που τελικά κολλάει ή έχει την παραμικρή επικοινωνία σχετικά με το όνειρο μέσω απομακρυσμένου ελέγχου.Θα δοκιμαστεί εικόνας από τη μία ότι είχε εγκατασταθεί την πρώτη φορά και κατέληξαν να ενημέρωση τον φορτωτή εκκίνησης SSL82. Αλλά παραμένει το ίδιο πρόβλημα. Άλλαξε επίσης εκδόσεις της ΟΝΕ. Μου έχετε επισκεφτεί 2.11 έως 2.13 2.14 και 2.30 και ΟΝΕ επίσης mgcamd αλλά ακόμα το ίδιο souciSi ή/κάποιον ήδη είχε αυτό το πρόβλημα και γνωρίζει τη λύση. Ευχαριστούμε πολύ τον.

Απ: εικόνα που της πηκτής sim201

better write in English because we don't understand you

if i understand corect you have dm800 with Sim201

try some images from here

http://www.satdreamgr.com/forum/imag...-ssl-84b-6235/

http://www.satdreamgr.com/forum/imag...html#post35816

use this guide

http://www.satdreamgr.com/forum/egxe...-browser-1625/
    SatDreamGr

Re: Απ: εικόνα που της πηκτής sim201

Hello, I got a hd dm800 clone Sim201 who was blocked.With the error ' no ca. I didn't have the info on the Boot loader.After research and some testing. I ended up finding what was its Boot loader of origin the SSL76D.But now, I found another problem.The image itself works very well. scan of the providers settings networks, navigation from one menu to the other etc. When I run the Cccam decryption with the moved it starts normally, but after some time the image eventually hang or has the slightest interaction on the dream via remote control.I tested another image that I had installed the first time and ended up updating the boot loader SSL82. But still the same problem. I also changed versions of the moved. I went from 2.11 to 2.13 2.14 and 2.30 and also moved as mgcamd but always the same concern. If someone already had this problem and/or knows the solution. Thanks a lot to him.

Απ: εικόνα που της πηκτής sim201

Ι was give you link with many images and newest seconstage 84b

try some of that images and report if problem continue
    SatDreamGr

Thread Information