Results 1 to 1 of 1

Thread: Renault Mégane CC: Eντυπωσιάζει και σαγηνεύει με την πρώτη μ

  1. #1

    Renault Mégane CC: Eντυπωσιάζει και σαγηνεύει με την πρώτη μ

    [IMG]http://img94.**************/img94/7427/34866792e2fd7a736e45764.jpg[/IMG]

    Καλοκαίρι καιρός για κάμπριο ή cc αν το προτιμάτε. Είναι μια κατηγορία της οποίας η πλειοψηφία των οδηγών θα ήθελε να είναι κάτοχος ενός μοντέλου, αλλά για διάφορους λόγους δεν προχωρούν στο να κάνουν πράξη την αγορά του. Όσο και αν οι προτάσεις είναι πολλές και αρκετά ελκυστικές. Και πως να αντισταθείς σε ένα μοντέλο όπως το Renault Megane CC. Με μία εντελώς φρέσκια εμφάνιση, που υπόσχεται να τραβήξει δεκάδες -ίσως και ζηλόφθονα- βλέμματα, όπως συνέβη με την συμβίωσή μας με το νέο Megane CC

    [IMG]http://img148.**************/img148/3298/24767ab98e5e4a9c35b725c.jpg[/IMG]

    [IMG]http://img844.**************/img844/9393/ed1ebbb084a1d439aae1207.jpg[/IMG]


    Σε σχέση με το Megane CC, δεύτερης γενιάς, δίνεται από τους Γάλλους περισσότερο έμφαση στην άνεση και στην πολυτέλεια. Παράλληλα, στο νέο Megane CC, το πάνω μέρος του παρμπρίζ είναι τοποθετημένο κατά έξι εκατοστά πιο μπροστά, γεγονός που κάνει ακόμα ευκολότερη την πρόσβαση των επιβατών στο εσωτερικό του.

    Το κύριο σχεδιαστικό χαρακτηριστικό του νέου ανοικτού μοντέλου της γαλλικής φίρμας, είναι η μεγάλη γυάλινη οροφή του, με επιφάνεια που φθάνει τα 0,47τ.μ. Αποτελείται από δυο τμήματα, που αναδιπλώνονται και αποθηκεύονται στον χώρο των αποσκευών, ο οποίος μειώνεται από τα 417λίτρα στα 211 λίτρα. Η διαδικασία αναδίπλωσης της οροφής γίνεται πλήρως αυτόματα χάρις στην βοήθεια ειδικού ήλεκτρο-υδραυλικού μηχανισμού. Οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν το ταξίδι τους με ανοικτή την οροφή όποια στιγμή το επιθυμούν αφού αυτή ανοίγει σε μόλις 21 δευτερόλεπτα.

    Οι Γάλλοι έχουν προνοήσει και έχουν τοποθετήσει ένα τζάμι ανάμεσα στα πίσω προσκέφαλα που εμποδίζει τον αέρα να μπαίνει μέσα στην καμπίνα σε ταχύτητες μέχρι 90 χλμ/ώρα. Για μεγαλύτερες ταχύτητες μπορεί να τοποθετηθεί ένα extra κομμάτι χειροκίνητα.

    Βέβαια, ακόμα και όταν είναι κλειστή προσφέρει ευχάριστο φωτισμό στο εσωτερικό του Megane CC, δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερης άνεσης, ενώ τα βράδια γεμίζει το εσωτερικό με ρομαντική διάθεση, ολοκληρώνοντας μια εξαιρετικά προσεγμένη εικόνα. Πέρα από τον ρομαντισμό και την αίσθηση άνεσης η γυάλινη οροφή προσφέρει και μεγαλύτερη ασφάλεια σε σχέση με μια υφασμάτινη οροφή

    Το εμπρός μέρος του ανοικτού Megane δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις του δημοφιλές μικρομεσαίου. Στο πίσω μέρος, όμως βλέπουμε σίγουρα κάτι διαφορετικό από τους Γάλλους κατασκευαστές, με την σκούρα κόκκινη απόχρωση στα φωτιστικά σώματα και την χρήση τεχνολογίας Led στα φώτα Stop, να αποτελούν τις πιο εμφανείς διαφορές.

    Στο εσωτερικό του, ταμπλό και κονσόλα οργάνων θυμίζει τις υπόλοιπες εκδόσεις του γαλλικού μοντέλου, ενώ τα καθίσματα προσφέρουν σαφώς βελτιωμένη πλευρική στήριξη. Επίσης, ανάμεσα στα πίσω προσκέφαλα υπάρχει ένα μικρό τζάμι που περιορίζει τους στροβιλισμούς του αέρα στην καμπίνα των επιβατών, κατά τις «ανοικτές» βόλτες…

    Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με ενεργά φωτιστικά σώματα Bi-Xenon, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν σκούρο κόκκινο χρώμα και διαθέτουν LED στα φώτα του STOP. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το σύστημα πλοήγησης στο κέντρο του ταμπλό που διαθέτει θύρα USB και προσφέρει 3D ήχο.

    Το γαλλικό καμπριολέ έχει πάρει 160 κιλά σε σχέση με τη hatchback έκδοση του Megane, και αυτό προκύπτει τόσο λόγω του μηχανισμού και της γυάλινης οροφής, όσο και λόγω της σημαντικής ενίσχυσης της δυσκαμψίας του αμαξώματος. Στην πράξη, όταν το αυτοκίνητο είναι κλειστό συμπεριφέρεται σαν σκέτο κουπέ, ενώ σε συνδυασμό με την πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης τα οδικά του χαρακτηριστικά σού αφήνουν πολύ καλή εντύπωση.

    Σύμμαχος φυσικά σε αυτό είναι και ο υπερτροφοδοτούμενος 1.4 Tce με απόδοση 130 ίππους, που κινεί με μεγάλη άνεση το αμάξωμα του ανοιχτού Megane και δεν θα πει όχι σε μία ακόμη πιο σβέλτη διαδρομή (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7'' και σχεδόν 20 χλγμ. ροπής). Το τιμόνι είναι καλό σε αίσθηση, ενώ ο επιλογέας έξι σχέσεων θα μπορούσε να είναι πιο ακριβής στις αλλαγές. Παρόλα αυτά η κλιμάκωση είναι σωστή και δίνει ένα χεράκι βοηθείας στην κατανάλωση, ώστε να κυμαίνεται κοντά στα 9 λίτρα/100 χλμ.

    Όλα καλά μέχρι αυτό το σημείο. Θα μας πεις και τι ζητάει το νέο Megane CC; Για τη μόνη έκδοση που διατίθεται προς το παρόν, με κινητήρα χωρητικότητας 1.400 κ.εκ. και απόδοση 130 ίππους, όπως αυτός της δοκιμής μας, σε συνδυασμό με μία πλήρη έκδοση εξοπλισμού, το γαλλικό μοντέλο ζητάει 26.390 €.

    ΒΑΣΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

    Κυβισμός: 1.397 κ.εκ.
    Ισχύς: 130 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.
    Ροπή: 19,3 χλγμ. στις 2.250 σ.α.λ.
    Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων
    Μέση κατανάλωση: 9 λτ. ανά 100 χλμ.
    Ανώτατη ταχύτητα: 200 χλμ./ώρα
    0-100 χλμ./ώρα: 10,7 δλ.
    Εκπομπές CO2: 169 γρ./χλμ.




    πηγη
    Last edited by geodon; 26-07-11 at 14:04.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Renault tv και deluxe music
    By Irte180 in forum Δορυφορικές λήψεις
    Replies: 0
    Last Post: 02-01-13, 23:51

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •