Results 1 to 4 of 4

Thread: περι sf8008

  1. #1

    περι sf8008

    Καλησπέρα,

    Επειδή μόλις παρέλαβα το octagon sf8008 4K twin dvbs2x και είμαι λίγο αρχάριος έτσι έχω χάσει λίγο την μπάλα και έχω 2 ερωτήσεις.

    1) μπορώ αυτό το image (SatDreamGr8) να το εγκαταστήσω στο συγκεκριμένο μηχάνημα?

    2) επειδή έχω ψυχολογικά δικά μου και κάθε φορά πού εγκαθιστώ κάτι θέλω να κάνω clean install. Δηλαδή μετά το φλασαρισμα τα πάντα να έχουν διαγραφεί και να υπάρχει μόνο το image που μόλις εγκατέστησα (δεν με ενδιαφέρει έτσι κι αλλιώς το multiboot σε αυτή τη φάση) απλά θέλω ένα image clean fresh install. Μπορώ να το κάνω με το συγκεκριμένο image (SatDreamGr8) σε recovery mode η ξέρω γω με κάποιον άλλον τρόπο ώστε να εγκατασταθεί πάνω στην προηγούμενη να την εξαφανίσει και να έχω μόνο αυτό το image fresh clean install και τίποτε άλλο?
    Διότι μέχρι τώρα είχα ένα dreambox dm800se και κάθε φορά το φλαςάρα με τον κλασικό τρόπο μεσο web αφού εθετα το μηχάνημα σε recovery mode (πατώντας το κουμπί της έναρξης και μετά το έβαζα στην πρίζα) και άρχιζα πάντα fresh.

    Εδώ όμως έχω μπερδευτεί λίγο γιατί για παράδειγμα στο openatv forum βλέπω 2 images. Ένα recovery emmc και ena mmc σκέτο. Ποιο από τα δύο πρέπει να φλασάρω για να ξεκινήσω clean χωρίς κανένα άλλο image πάνω?

    (Και με το clean fresh installation εννοώ πως όταν κάνεις format στα windows και το κάνεις set-up ως καινούργια συσκευή και δεν κάνεις restore από backup και δεν έχει μείνει τίποτα από τις προηγούμενες εγκαταστάσεως)

    Ευχαριστώ και συγνώμη αν δεν βγάζω πολύ νόημα :)
    Last edited by bountyhunter21; 08-02-22 at 18:32.

  2. #2

    georgeflu's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    ptolemaida
    Age
    44
    Posts
    12,432
    Rep Power
    4091705

    Re: Latest updates SatDreamGr8 images

    ναι, μπορεις να κανεις ολα αυτα που αναφερεις. να βαλεις ενα image πανω στον δεκτη με recovery mode και να εξαφανιστει οτι υπαρχει.