Results 1 to 6 of 6

Thread: Βοήθεια παρακαλώ

  1. #1

    Βοήθεια παρακαλώ

    Καλησπέρα σε όλους

    Όπως καταλάβατε από τον τίτλο είμαι άσχετος από οτιδήποτε έχει να κάνει με το αντικείμενο.
    Ή οι προσπάθειές μου τουλάχιστον αυτό έδειξαν.

    Τι έχω λοιπόν.
    Ήμουν συνδρομητής την nova και έχω ένα πιάτο 80 cm καρφωμένο στον hotbird 13 έτοιμο με το καλώδιο να είναι σε ένα
    VU+SOLO SE.
    Είναι συνδεμένο στην τηλεόραση, στο internet. Του έχω κάνει και UPDATE αλλά μέχρι εκεί
    Υπάρχει φλασάκι 8GB σε fat32 και ένα PC windows 7 για οποιοδήποτε support.

    Λοιπόν αυτό που θέλω είναι το σετάρισμα. Δηλαδή images ελληνικά, και οδηγίες για internet tv και satelite tv.

    δεν έχω ιδέα από αυτά τα πράγματα.

    Έχω εγκαταστήσει στο κινητό και το PC το kodi και θα μου άρεσε η ιδέα για android tv γιατί είναι πολύ εύκολο.

    Μπορεί να μπεί android στο VU ?
    Mπορεί να πιάνει δορυφορικά κανάλια?
    Ποιό image να εγκαταστήσω και πως ρυθμίζετε?

    Έχω δει σε άλλα forums να λένε οδηγίες αέρινες σε άσχετους όπως εμένα και άκρη δεν βγήκε
    Νομίζω ότι είμαι σαν μια γυναίκα που θα προσπαθεί να μάθει τον κινητήρα του tesla και το off side.

    Σας παρακαλώ βοηθήστε με να μην πάει χαμένος αυτός ο εξοπλισμός και να βγάλω άκρη

  2. #2

    georgeflu's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    ptolemaida
    Age
    44
    Posts
    12,425
    Rep Power
    4091704

    Re: Βοήθεια παρακαλώ

    καλοσωρισες λοιπον στον χωρο της δορυφορικης...

    στα ερωτηματα σου
    1) οχι,δεν μπορει να μπει androidστον δεκτη. ο δεκτης δουλευει με λογισμικο linux (enigma2 συγκεκριμενα).
    2)αυτος ειναι ο κυριος λογος υπαρξης του. να πιανει δορυφορικα καναλια.
    3) αυτο νομιζω οτι θα το δεις μονος σου,δοκιμαζοντας καποια και βλεπωντας ποιο ειναι το πιο "πληρες" για εσενα.
    οδηγιες για το πως θα περασεις λογισμικο, εδω http://www.satdreamgr.com/forum/show...with-USB-stick με την λεπτομερεια,να βαλεις σωστο λογισμικο για τον δικο σου δεκτη (vu+ solo se).