Έχει HD; Έχεις Nova; ή μήπως Sky Italia;


Δύο διαφημίσεις, ίδιο περίπου σκεπτικό,που διευκρινίζει με έξυπνο τρόπο στον τηλεθεατή: Τι να την κάνεις την HD τηλεόραση αν δεν έχεις και τα αντίστοιχα προγράμματα που σου προσφέρει η αγαπημένη σου συνδρομητική πλατφόρμα; Στην ιταλική διαφήμιση(καμπάνια 2011)βλέπουμε HD τηλεοράσεις να χρησιμοποιούνται σαν τραπεζάκια, σαν επιφάνεια κοπής τροφίμων, για το σπίτι του σκύλου κλπ. Ο λόγος; O κάτοχος της δεν διαθέτει τα HD προγράμματα για να τις "αξιοποιήσει" όπως πρέπει.Και καταλήγει η διαφήμιση:Τι να την κάνεις την τηλεόραση hd αν δεν έχεις προγράμματα σε hd; Στη διαφήμιση της nova πελάτης πάει σε κατάστημα που πουλάει τηλεοράσεις και ρωτά τον συμπαθή πωλητή δείχνοντας μια tv : Εχει High Definition? Υπάλληλος πωλητής: Έχεις Nova? Αυτό επαναλαμβάνεται με έμφαση 2-3 φορές.Το συμπέρασμα που περνάει στον καταναλωτή είναι το ίδιο με αυτό της ιταλικής πλατφόρμας. Τυχαίο; Είχαν οι διαφημιστές τους ταυτόχρονα την ίδια ιδέα ή κάποιος την χρησιμοποίησε σαν έναυσμα για τη δική του διαφημιστική καμπάνια; Τα συμπεράσματα δικά σας. Δείτε τη διαφήμιση του Sky Italia:
Πηγη: digitaltvinfo.gr