FORD 1-2-3
Ο Μίκο Χιρβόνεν είναι ο νικητής του πρώτου ράλι της σεζόν στις ειδικές της Σουηδίας. Ο Φινλανδός οδηγός της Ford, κατάφερε να κάνει την ανατροπή με το Fiesta RS και να κρατήσει στη δεύτερη θέση τον Μαντς Όστμπεργκ. Τρία στα τρία για τη Ford, με τον Λάτβαλα να συμπληρώνει το βάθρο.
Η λατρεία τείνει να γίνει συνήθεια για τον Μίκο Χιρβόνεν, ο οποίος στη Σουηδία έχει την παράδοση με το μέρος του, καθώς και πέρυσι ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, ενώ από το 2007 έχει συνεχή παρουσία στο πόντιουμ.
«Είναι φανταστικά. Είναι τόσο ωραία να κερδίζεις τον πρώτο αγώνα της σεζόν με το καινούργιο Fiesta. Πρέπει να πω πως ήμουν πραγματικά πολύ αγχωμένος πριν ξεκινήσουμε την τελευταία ειδική, αλλά τώρα είμαι πραγματικά χαρούμενος για την τόσο καλή αρχή που έκανα», ήταν τα λόγια του νικητή, Μίκο Χιρβόνεν.
Μόλις για 6,5 δευτερόλεπτα ο Μαντς Όστμπεργκ δεν κατάφερε να πανηγυρίσει τη νίκη, έχοντας κάνει συνολικά τον ταχύτερο χρόνο σε δύο ειδικές διαδρομές, όσες και ο νικητής του ράλι, Μίκο Χιρβόνεν, ωστόσο ο Νορβηγός στη Σουηδία έκανε το ντεμπούτο του στο... βάθρο.
Τον εαυτό του φαίνεται πως βρήκε ο Γιάρι Λάτβαλα την τελευταία ημέρα, αφού κατάφερε να ανέβει στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης, κερδίζοντας τις δύο από τις τελευταίες τρεις ειδικές διαδρομές.
Με το αριστερό ξεκίνησε η Citroen με τα DS3, αφού δεν είχε αντιπροσωπεία στο βάθρο. Μακριά από τον καλό εαυτό του έμεινε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Σεμπαστιάν Λεμπ, ο οποίος περιορίστηκε στην έκτη θέση, ενώ ούτε ο Πίτερ Σόλμπεργκ κατάφερε να διατηρήσει την τρίτη θέση που είχε τις πρώτες δύο ημέρες του αγώνα.
Με έναν χρόνο εμπειρίας στην «πλάτη» του, ο Κίμι Ραϊκόνεν είχε πολύ καλή απόδοση, αποφεύγοντας τα πολλά λάθη με αποτέλεσμα να πλασαριστεί στην όγδοη θέση.
Μετά τα χιόνια της Σουηδίας οι οδηγοί ανανεώνουν το ραντεβού τους για τον επόμενο μήνα (6/3) στο Μεξικό.
πηγη sport-fm.gr
PS: απο το ποιο απολαυστικά rally
ταχύτητα,άλματα,πλαγιολίσθηση παίζοντας στα όρια με το χιόνι να βοηθάει στην ταχύτητα αλλά και να βγάζει εκτός όταν περνάς τα όρια έστω και για λίγο
από τα αγαπημένα rally όλων τον οδηγών
με τους νέους κανονισμούς η Ford δείχνει να ξαναβρίσκει το δρόμο του νικητή ξανά δείχνοντας στην πραγματικότητα πλέον τα δόντια του μικροκαμωμένου fiesta που κέρδισε χωρίς αντίπαλο πραγματικά
στους νέους κανονιζμους τα σημαντικότερα είναι ο κυβισμός στα 1600 ατμοσφαιρικά πλέον και 300 ίππους
το κιβώτιο ταχυτήτων μηχανικό (σειριακό) και λεβιέ ταχυτήτων ( τέλος τα paddle sto τιμόνι )
τέλος όλα τα ηλεκτρονικά στα μπλόκε διαφορικά
ποιο στενά λάστιχα απο την michelin και πλαστικά καρφιά
τα 1600 χρειάζονται σχεδόν 60% περισσότερες αλλαγές ταχυτήτων για να κρατηθούν ζωντανά
οι κανονισμοί φαίνεται να επηρέασαν πολύ τα citroen αφού τα fiesta των hirvonnen και latvala τους έριξαν 20¨ !!!!!! σε πολλές ιδικές
μέσα στα βίντεο δείτε και τα καμώματα του american guy του youtube K. Block όταν υπάρχουν κανονισμοί ( μπράβο για την προσπάθεια του εννοείτε )
τελικά τα 1600 με εξέπληξαν θετικά !!!!!!!!