Εκατοντάδες πολίτες συρρέουν στα γραφεία της ΔΕΗ, για να επιτύχουν διακανονισμό των οφειλών τους, μετά την ανακοίνωση της εταιρείας ότι θα εφαρμόσει " point system" για πληρωμές με δόσεις.


Η ΔΕΗ προωθεί την καθιέρωση "point system", με στόχο τη διευκόλυνση των καταναλωτών που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και αδυνατούν ή καθυστερούν, να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της ΔΕΗ, ένα στα δέκα σπίτια είναι εκπρόθεσμο και είτε δεν έχει ρεύμα είτε απειλείται να του το κόψουν, αφού το 8% των καταναλωτών καθυστερεί να πληρώσει το λογαριασμό περίπου για ένα εξάμηνο, ενώ το 2% δεν πληρώνει τους ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς και πέραν του εξαμήνου.

Μάλιστα, σύμφωνα με την "Ελευθεροτυπία", από τα 250.000 νοικοκυριά στα οποία λόγω χρεών διέκοψε η ΔΕΗ την παροχή ρεύματος, περίπου 100.000 δεν επανασυνδέθηκαν.

Ανάμεσά τους όμως, και αρκετές μικρές επιχειρήσεις.

Στόχος της καθιέρωσης του "point system" είναι η διευκόλυνση των καταναλωτών αλλά και η μείωση του φαινομένου των καθυστερήσεων πληρωμών, που διογκώνεται τους τελευταίους μήνες.

Σημειώνεται, πως λαμβάνεται μέριμνα για τις ευπαθείς ομάδες καταναλωτών, για τις οποίες προβλέπεται μεταξύ άλλων ότι δεν θα κόβεται το ρεύμα τους χειμερινούς και τους καλοκαιρινούς μήνες, ώστε να προστατεύονται από το ψύχος και τους καύσωνες.

Με τη νέα διαδικασία διακανονισμών, οι πελάτες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εξόφληση των λογαριασμών τους κατανέμονται, σύμφωνα με πληροφορίες, σε έξι κατηγορίες, ανάλογα με τη συνέπειά τους στην εξόφληση λογαριασμών το προηγούμενο δωδεκάμηνο.

Για κάθε κατηγορία καταναλωτών προβλέπεται επακριβώς ποιες διευκολύνσεις (πληρωμές σε δόσεις) θα κάνει η ΔΕΗ αλλά και τι θα ισχύει στις περιπτώσεις της μη τήρησης του διακανονισμού.

ΣΟΦΙΑ ΚΑΤΣΑΡΕΛΗ


[Only registered and activated users can see links. ]