Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 24

Thread: F1 news

  1. #1

    F1 news

    Ο Τομπάζης για την F150

    Ο έλληνας αεροδυναμιστής της Ferrari, Νικόλας Τομπάζης, μίλησε αναλυτικά για τα χαρακτηριστικά του νέου μονοθεσίου της ομάδας, έχοντας ηγηθεί της σχεδιαστικής δουλειάς που έγινε σε αυτό.

    - Πότε ξεκινήσατε να σκέφτεστε για το πρότζεκτ της F150;
    Ξεκινήσαμε όταν το προηγούμενο μονοθέσιο πάτησε έδαφος. Ηταν τέλη Ιανουαρίου της περσινής χρονιάς. Μαζέψαμε κάποιες βασικές ιδέες, ξεκινήσαμε να μιλάμε για τους νέους κανονισμούς και το πώς αυτοί θα επηρεάσουν τα βασικά μέρη, και δημιουργήσαμε ένα πρόγραμμα στην αεροδυναμική σήραγγα για να εξετάσουμε τους νέους κανονισμούς.

    - Ποια ήταν τα πιο σημαντικά σημεία αυτής της πρόκλησης;
    Αυτό το πρότζεκτ είχε αρκετές σημαντικές προκλήσεις, γιατί οι κανονισμοί είναι αρκετά διαφορετικοί από τους περσινούς. Επρεπε να επανατοποθετήσουμε το KERS στο μονοθέσιο, για το οποίο μάθαμε πολλά πριν από δύο χρόνια. Αλλά τώρα είχαμε ένα νέο πακέτο, οπότε η εγκατάσταση δεν ήταν η ίδια.
    Μία άλλη πρόκληση ήταν η κινούμενη πίσω αεροτομή. Αυτή είναι μία από τις καινοτομίες της F1 φέτος. Επρεπε να σχεδιάσουμε μια αεροτομή, η οποία να μην επηρεάζει την απόδοση όταν είναι στην κανονική της θέση, αλλά να μας δίνει τη μέγιστη δυνατή μείωση της οπισθέλκουσας δύναμης, δηλαδή όσο το δυνατό υψηλότερη ταχύτητα στις ευθείες.
    Μια τρίτη πρόκληση ήταν η εισαγωγή των καινούργιων ελαστικών. Οταν αλλάζεις λάστιχα, πρέπει να αλλάξεις και πολλές πλευρές του μονοθεσίου, σχετικά με την κατανομή βάρους, την ανάρτηση και ορισμένα αεροδυναμικά μέρη. Επειδή τα Pirelli είναι εντελώς νέα, είχαμε πολλή δουλειά. Τέλος, φέτος δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διπλό διαχύτη, οπότε βάλαμε ένα πολύ φιλόδοξο στόχο: να ανακτήσουμε την απόδοση που χάσαμε χωρίς τον διπλό διαχύτη.

    - Ποια είναι τα πιο καινοτόμα χαρακτηριστικά της F150;
    Δουλεύουμε πάνω σε διάφορες καινοτομίες. Κάποιες δικές μας και κάποιες εντελώς καινούργιες για την F1 γενικότερα. Η πίσω αεροτομή είναι πραγματικά καινοτόμα, όπως και το σύστημα της πίσω αεροτομής. Αλλά υπάρχουν και άλλοι νεωτερισμοί που έρχονται ενόψει της πρώτης κούρσας, για παράδειγμα κάποια πράγματα για την πίσω αεροτομή και τις εξατμίσεις.

    - Εσείς, ως σχεδιαστής, θα θέλατε να είχατε περισσότερη ελευθερία στη φάση της σχεδίασης;
    Ναι. Θα ήταν καλό να είχαμε περισσότερη ελευθερία για να δημιουργήσουμε ακόμα πιο εξεζητημένα συστήματα, όπως και περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μας μεταξύ της μιας σεζόν και της επόμενης. Οι κανονισμοί γίνονται όλο και πιο περιοριστικοί, αλλά υπάρχει λόγος για αυτό. Αλλιώς η απόδοση των μονοθεσίων θα ήταν υπερβολικά υψηλή και ίσως τα κόστη να ήταν υψηλότερα απ' ό,τι σήμερα.

    - Πιστεύετε ότι έχει πιάσει τον στόχο που θέσατε για αυτό το πρότζεκτ;
    Νομίζω πως ναι. Βάλαμε κατά τη γνώμη μας πολύ φιλόδοξους στόχους σχετικά με την ανάπτυξη στην αεροδυναμική σήραγγα, το βάρος του μονοθεσίου και την απόδοση ορισμένων υπο-συστημάτων. Πιστεύω πως, βάσει της ανάλυσής μας, έχουμε πετύχει αυτούς τους στόχους, ειδικά για το μονοθέσιο που θα τρέξει στην πρώτη κούρσα.
    Ωστόσο οι κανονισμοί είναι καινούργιοι και είναι αδύνατο να γνωρίζουμε πού βρίσκονται οι ανταγωνιστές μας. Εχω εμπιστοσύνη στη δική μας δουλειά, αλλά είναι λίγο δύσκολο να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση, πριν δούμε τα μονοθέσια στο grid για τον πρώτο αγώνα.

    - Μια τελευταία ερώτηση: αισθάνεται υποχρεωμένοι να κερδίσετε φέτος;
    Στην Ferrari αυτή είναι μια υποχρέωση που έχουμε κάθε χρόνο. Η πίεση αυτή σε δραστηριοποιεί, αλλά παράλληλα δεν σου δίνει ούτε μια στιγμή ξεκούρασης.

    Οι τεχνικές προδιαγραφές της Ferrari F150:

    Σασί

    Κατασκευή από ανθρακονήματα και συνθετικά κυψέλης
    Διαμήκες κιβώτιο ταχυτήτων Ferrari
    Limited-slip διαφορικό
    Ημιαυτόματο αλληλοδιάδοχο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων με quick-shift
    Αριθμός ταχυτήτων: 7 + όπισθεν
    Αεριζόμενα δισκόφρενα Brembo από ανθρακονήματα
    Ανεξάρτητη ανάρτηση, ελατήρια στρέψης εμπρός και πίσω ενεργοποιημένα από αντιστρεπτικές ράβδους
    Βάρος μαζί με υγρά, λιπαντικά και οδηγό: 620 κιλά
    Ζάντες BBS (εμπρός και πίσω): 13"

    Κινητήρας
    Τύπος: 056
    Αριθμός κυλίνδρων: 8
    Τοποθέτηση: V 90 μοίρες
    Αριθμός βαλβίδων: 32 (πνευματική κατανομή)
    Συνολική χωρητικότητα: 2.398 κ.εκ.
    Διάμετρος πιστονιού: 98 χιλ.
    Βάρος: > 95 κιλά
    Ηλεκτρονικός ψεκασμός και μίζα
    Καύσιμα: Shell V-Power
    Λιπαντικά: Shell Helix Ultra




    sport

  2. #2

    Απ: F1 news

    Τον Μάιο η απόφαση για το GP Μπαχρέιν

    Η FIA πραγματοποίησε αλλαγές στους κανονισμούς που αφορούν στο αυτοκίνητο ασφαλείας, για να αποτρέψει την εκμετάλλευσή τους, ενώ έδωσε προθεσμία μέχρι το Μάιο στους διοργανωτές του GP Μπαχρέιν, για να εγγυηθούν ότι έχουν τη δυνατότητα να διεξάγουν τον αναβεβλημένο αγώνα αργότερα φέτος. Επίσης, η Pirelli έλαβε το πράσινο φως από τη FIA για την αξιολόγηση καινούργιων τύπων ελαστικών στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής μερικών αγώνων, ενώ σε μερικά Grand Prix, οι οδηγοί θα λαμβάνουν ένα επιπλέον σετ σκληρής γόμας, αυξάνοντας το σύνολο των ελαστικών στα 12 σετ. Όλες αυτές οι αποφάσεις λήφθηκαν κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

    Η FIA αποφάσισε να επιμηκύνει σε δυο γύρους την περίοδο κατά την οποία οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να κινούνται πάνω από τον χρόνο Δ (που συνήθως θα ισούται με το 140% του ταχύτερου γύρου στις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής, εφόσον αυτές διεξήχθησαν σε στεγνό οδόστρωμα), στις αρχικές φάσεις περιόδου αυτοκινήτου ασφαλείας. Πέρυσι, οι οδηγοί ήταν υποχρεωμένοι να κινηθούν πιο αργά από τον χρόνο Δ στον πρώτο γύρο κλήσης του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, μέχρι να πάρουν τη θέση τους στην ουρά μονοθεσίων πίσω από την Mercedes SLS AMG. Ωστόσο, οι φετινοί κανονισμοί τους δίνουν μεγαλύτερο περιθώριο να σχηματίσουν την ακολουθία.

    Επιπλέον, για να μην «παγιδεύονται» οι οδηγοί στην έξοδο του pit lane από τον κόκκινο σηματοδότη, ο τελευταίος θα παραμένει πράσινος καθ΄ όλη τη διάρκεια μιας περιόδου αυτοκινήτου ασφαλείας, εκτός και αν υπάρξει διακοπή του αγώνα. Κατά τη διάρκεια περιόδου αυτοκινήτου ασφαλείας, οι οδηγοί θα έχουν το δικαίωμα να μπουν στα pits μονάχα για να αλλάξουν ελαστικά και όχι για να εκτίσουν κάποια ποινή, π.χ.

    Επιπλέον, η FIA έδωσε προθεσμία έως την 1η Μαΐου στην Ομοσπονδία Αυτοκινήτου του Μπαχρέιν για να επιβεβαιώσει ότι έχει τη δυνατότητα να διεξάγει το αναβεβλημένο Grand Prix της εντός της φετινής. Το Μπαχρέιν θα πρέπει να είναι σε θέση να διασφαλίσει ότι δε θα υπάρχουν πολιτικές ταραχές στη χώρα, κάτι που ενδέχεται να μην είναι ιδιαίτερα εύκολο εντός του περιορισμένου χρονικού διαστήματος που είναι διαθέσιμο.

    Όσον αφορά τα ελαστικά της Pirelli, η FIA ανακοίνωσε ότι σε μερικούς αγώνες, θα είναι διαθέσιμος ένας επιπλέον τύπος ελαστικού της ιταλικής εταιρίας, για λόγους αξιολόγησης. Οι ομάδες θα γνωρίζουν σε ποιους αγώνες θα συμβεί αυτό, τουλάχιστον μια εβδομάδα πριν τη διεξαγωγή του εν λόγω GP. Κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του, την Παρασκευή, δυο επιπλέον σετ του καινούργιου τύπου ελαστικού, τα οποία η ομάδα είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει στην Pirelli πριν την έναρξη των ελεύθερων δοκιμών Σαββάτου.

    Επίσης, σε μερικούς αγώνες, κάθε οδηγός θα έχει την Παρασκευή ένα επιπλέον σετ της σκληρότερης διαθέσιμης γόμας το συγκεκριμένο σαββατοκύριακο. Αυτό το σετ, θα επιστρέφεται στην Pirelli πριν την έναρξη των ελεύθερων δοκιμών Σαββάτου. Η Pirelli έχει αφήσει να εννοηθεί ότι ο πρώτος αγώνας όπου οι οδηγοί θα διαθέτουν ένα επιπλέον σετ σκληρών ελαστικών την Παρασκευή, θα είναι το GP Μαλαισίας.

    Τέλος, η FIA ανακοίνωσε ότι το επιτελείο σχεδιασμού σιρκουί θα εξετάζει τις πίστες για να βρει πιθανές λύσεις για τη διευκόλυνση των προσπερασμάτων.





    newsbeast

  3. #3
    djdiageo's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Ηρακλειο Κρητης
    Posts
    718
    Rep Power
    156

    Απ: F1 news

    καλημέρα σε όλους τους φίλους τελικά θα δούμε αυτό το σαββατοκύριακο αγώνα
    η θα αναβληθεί πάλι
    http://img836.imageshack.us/img836/8812/hdlogou.jpg

    Channel Master 3,05M motor 37,5W-57e
    Dish Aris 2,4 motor 45E-30W
    Dish Gibertin OP1,25 motor 42e-30w
    Dish Gibertin OP1,25 9E, 13,16,19,2

    Prof Revolution DVB-S2 8000 PCI-E
    Technotrend TT-S21600
    Dreambox 800se HDPVR Dreambox7020si
    Katrein ufs 910si Dreambox 500s
    Azbox Me
    Azbox Elite

  4. #4
    suzakias's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Age
    46
    Posts
    1,088
    Rep Power
    299

    Απ: F1 news

    θα αναβληθεί πάλι, έτσι το βλέπω.
    http://www.satdreamgr.com/forum/signaturepics/sigpic123_3.gif

  5. #5
    suzakias's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Age
    46
    Posts
    1,088
    Rep Power
    299

    Απ: F1 news

    F1: Τα χρώματα της Pirelli

    Οι θεατές θα μπορούν να διακρίνουν τις γόμες που χρησιμοποιούν οι οδηγοί H Pirelli ...ανακοίνωσε τους χρωματισμούς που θα έχει στα γράμματα των πλευρικών τοιχωμάτων των ελαστικών της, για να ξεχωρίζουν οι διαφορετικές γόμες που θα χρησιμοποιούνται σε κάθε αγώνα.

    Η ιταλική εταιρία θα χρωματίζει τις γραμματοσειρές των λογότυπων Pirelli και PZero που φαίνονται στα πλαϊνά των ελαστικών της με διαφορετικά χρώματα, για να ξεχωρίζουν οι θεατές τις γόμες (ή τον τύπο ελαστικών για βρεγμένο οδόστρωμα) που χρησιμοποιούν οι οδηγοί ανά πάσα στιγμή.

    Τα έξι χρώματα έχουν ως εξής:
    Πορτοκαλί - ελαστικά βροχής.
    Μπλε - ενδιάμεσα ελαστικά.
    Κόκκινο - πολύ μαλακή γόμα.
    Κίτρινο - μαλακή γόμα.
    Λευκό - μέση γόμα.
    Ασημί - σκληρή γόμα.

    Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Pirelli, για τους πρώτους τρεις αγώνες της σεζόν, θα έχει στη διάθεση των ομάδων τη σκληρή και τη μέση γόμα ελαστικών (ασημί και κίτρινο χρώμα).

    Πηγή: 4troxoi.gr

  6. #6
    Mixail's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Home sweet home
    Posts
    48
    Rep Power
    0

    Απειλούν με απεργία οι πιλότοι της F1!

    Με απεργία απειλούν την FIA οι πιλότοι της Φόρμουλα 1, αντιδρώντας στους νέους κανονισμούς. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ τόνισε πως οι κινούμενες πίσω πτέρυγες μπορεί να περιορίσουν την ασφάλεια των πιλότων.

    «Οι περισσότεροι πιλότοι συμφωνούν ότι μπορεί να δημιουργηθούν προβλήματα ασφαλείας. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι πως όλοι είμαστε ενωμένοι και αν όλοι συμφωνήσουμε, τότε μπορούμε να είμαστε πολύ δυνατοί και να πούμε “Εντάξει δεν τρέχουμε”», ανέφερε ο Γερμανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ο οποίος συμπλήρωσε πως αρχικά θα προσπαθήσουν να βρουν μια λύση συζητώντας με τη FIA, πριν καταλήξουν στην απεργία.

    Ο πιλότος της Red Bull επισήμανε πως οι κινούμενες πτέρυγες μπορούν να κάνουν πιο γρήγορο το μονοθέσιο, βοηθώντας τον πιλότο να προσπεράσει, αλλά αυτό αυξάνει τους φόβους τους, πως μπορούν να επαναληφθούν ατυχήματα παρόμοια με αυτό το Γουέμπερ στη Βαλένθια.
    Μιχαήλ.....(mixamixa)

  7. #7
    suzakias's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Age
    46
    Posts
    1,088
    Rep Power
    299

    Απ: Απειλούν με απεργία οι πιλότοι της F1!

    Ο Μίκαελ Σουμάχερ τόνισε σε συνέντευξή του ελληνική εφημερίδα πως ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα μπορούσε να γίνει ο διάδοχός του...
    καθώς του θυμίζει όταν πήρε ο ίδιος το πρώτο του πρωτάθλημα. Δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν τον Σεμπάστιαν Φέτελ ότι είναι ο νέος Σουμάχερ και που τον αποκαλούν «Baby Schumi».
    Ο πιλότος της Red Bull έχει δείξει ότι βαδίζει στα χνάρια του εφτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή και πως έχει το ταλέντο να κάνει μεγάλα πράγματα.
    Έτσι, ο «Σούμι» παραδέχτηκε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» ότι ο θα μπορούσε να γίνει ο διάδοχός του, από τη στιγμή που του θυμίζει τον εαυτό του όταν κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο.
    Ακόμη, ο νυν οδηγός της Mercedes GP μίλησε για τις κριτικές, τις οποίες δέχτηκε από μερίδα του Τύπου και από βετεράνους πιλότους, τον ομόσταβλό του, Νίκο Ρόζμπεργκ, και τη σχέση που έχει μαζί του, το νέο μονοθέσιο, αλλά και για την νέα προμηθεύτρια ελαστικών, Pirelli.
    Αναλυτικά η συνέντευξη του Μίκαελ Σουμάχερ στον Ελεύθερο Τύπο
    Την περασμένη σεζόν δέχτηκες τα πυρά του Τύπου, αλλά και πολλών «βετεράνων» πιλότων της Formula1, αναφορικά με την απόδοσή σου. Πώς διαχειρίζεται μια τέτοια κατάσταση ένας άνθρωπος που έχει κατακτήσει επτά παγκόσμια πρωταθλήματα;
    Η Formula 1 είναι η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και υπάρχει μεγάλη απήχηση σε όλο τον κόσμο. Δε με αγγίζουν οι κριτικές. Εξάλλου, όλα τα χρόνια αυτό συμβαίνει. Είμαι συνηθισμένος σε τέτοιες καταστάσεις και βρίσκομαι στο χώρο, επειδή αγαπώ τις προκλήσεις.
    Πάντα θα βρεθεί κάποιος να σχολιάζει, είτε θετικά είτε αρνητικά. Το πρόβλημα είναι ότι όλοι έχουν από μια άποψη. Ωστόσο, είναι λίγοι αυτοί που γνωρίζουν τα τεκταινόμενα εκ των έσω. Οι απόψεις αυτών των ανθρώπων μετράνε για μένα και μόνο αυτές αξιολογώ.
    Μπορείς φέτος να επιστρέψεις στις νίκες ή ακόμα και να διεκδικήσεις τον τίτλο;
    Να είστε βέβαιοι ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Το να κερδίσω ακόμη έναν παγκόσμιο τίτλο θα είναι απίστευτο. Ωστόσο, δεν θέλω να λέω μεγάλα λόγια. Γι' αυτό και ο βασικός μου στόχος είναι να τερματίσω τουλάχιστον μία φορά στην πρώτη θέση. Αυτό θα με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο. Από εκεί και πέρα, δεν μπορώ να ξέρω τι θα συμβεί. Μακάρι το μονοθέσιό μας να αποδειχθεί ανταγωνιστικό και να μπορέσουμε να κοντράρουμε τις κορυφαίες ομάδες.
    Ο ομόσταβλός σου, Νίκο Ρόζμπεργκ, συγκέντρωσε σχεδόν τους διπλάσιους βαθμούς από εσένα την περασμένη σεζόν (142 έναντι 72). Πιστεύεις ότι μπορείς να ανατρέψεις αυτή την κατάσταση;
    Με τον Νίκο δεν έχουμε κάποια κόντρα και συνεργαζόμαστε άψογα, όπως ακριβώς γινόταν με όλους τους team-mate στην καριέρα μου. Δεν υπάρχει κανένα θέμα μεταξύ μας. Πάντα στόχος μου είναι να βελτιώνομαι και αυτό θα επιδιώξω και φέτος. Όχι, όμως, με σκοπό να κοντράρω τον Ρόζμπεργκ, αλλά για το καλό της ομάδας.
    Πληροφορίες λένε πως το φετινό μονοθέσιο της Mercedes GP ευνοεί το οδηγικό σου στιλ. Κάτι το οποίο δεν είχε συμβεί το 2010. Ισχύει κάτι τέτοιο;
    Αυτά είναι κουβέντες που γίνονται στο παρασκήνιο. Για μένα, δεν υπάρχει νόημα να σχεδιάσεις ένα μονοθέσιο με σκοπό να ευνοήσεις κάποιον οδηγό της ομάδας. Ποτέ μου δεν είχα ένα μονοθέσιο εξ’ ολοκλήρου στα μέτρα μου και δε θα συμβεί ούτε φέτος αυτό. Δε ζήτησα κάτι τέτοιο.
    Τι πιστεύεις ότι χρειάζεται να γίνει προκειμένου η Mercedes GP να συναγωνιστεί τις «μεγάλες» ομάδες, όπως τη Ferrari, τη Red Bull και τη McLaren, οι οποίες τερμάτισαν στις τρεις πρώτες θέσεις πέρυσι;
    Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να δουλέψουμε όλοι μαζί, ώστε να δημιουργήσουμε το καλύτερο δυνατό μονοθέσιο. Να ελαχιστοποιήσουμε, δηλαδή, τις αδυναμίες του και να μπορούμε, μέσω των ρυθμίσεων, να το προσαρμόζουμε στις συνθήκες της εκάστοτε πίστας. Αν το πετύχουμε αυτό, τότε κι εγώ και ο Νίκο θα μπορέσουμε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Πέρυσι δεν είχαμε αυτή τη δυνατότητα, αλλά πιστεύω ότι φέτος θα είμαστε ανταγωνιστικοί.
    Το λες αυτό με βάση την τελευταία αναβάθμιση που είδαμε στο μονοθέσιο της Mercedes GP στις δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη; Σημείωσες και τον πρώτο χρόνο της ημέρας όταν χρησιμοποιούσατε το νέο «πακέτο»…
    Αναμφίβολα έκανε τη διαφορά. Ήμασταν αισθητά ταχύτεροι σε σχέση με τις δοκιμές που κάναμε χωρίς την αναβάθμιση. Καλό, βέβαια, θα ήταν να είχαμε λίγο περισσότερο χρόνο, προκειμένου να το δοκιμάσουμε, αλλά είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την πρόοδο που σημειώσαμε.
    Φέτος η Pirelli είναι η νέα κατασκευάστρια ελαστικών και όλοι λένε πως οι γόμες της φθείρονται πολύ περισσότερο από εκείνες της Bridgestone. Ποια ήταν η δική σου αίσθης, έπειτα από τόσα χιλιόμετρα που έχεις κάνει στις χειμερινές δοκιμές;
    Όντως φθείρονται περισσότερο, αλλά αυτό ισχύει για όλους. Οι διαφορές που θα δούμε πιστεύω ότι θα αφορούν τη στρατηγική των αγώνων. Ίσως, δηλαδή, να χρειάζεται να κάνουμε ένα με δυο πιτ στοπ περισσότερα σε σχέση με πέρυσι. Όμως, με αυτό το θέμα σε εμάς ασχολείται ο Ρος Μπρον, που είναι από τους κορυφαίους στη Formula1, οπότε δεν ανησυχώ.
    Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έγινε ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία. Ποια είναι η γνώμη σου για το συμπατριώτη σου, τον οποίο ήδη αποκαλούν «Baby Schumi»;
    Κάθε παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula1 το αξίζει, όπως και ο Φέτελ. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος γι' αυτόν. Τον γνωρίζω προσωπικά αρκετά χρόνια και έχω παρακολουθήσει την εξέλιξή του.
    Μου θυμίζει κάπως τον εαυτό μου όταν πήρα τον πρώτο μου τίτλο το 1994. Έχει αστείρευτο ταλέντο και ελπίζω να συνεχίσει να βρίσκεται στην κορυφή για πολλά χρόνια ακόμη. Δεν θα με πείραζε αν ξεπερνούσε τα επιτεύγματά μου. Θα μπορούσε να γίνει διάδοχός μου.
    Το συμβόλαιό σου λήγει σε δυο χρόνια, όταν πια θα είσαι 43 χρονών. Ωστόσο, κάποιοι υποστηρίζουν πως μπορεί να ανανεώσεις…
    Από την πλευρά μου, πάντα είμαι έτοιμος να συζητήσω για μια νέα συνεργασία. Εξάλλου, οι σχέσεις μου με τους ανθρώπους της Mercedes είναι εξαιρετικές. Μέχρι στιγμής δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη φυσική μου κατάσταση κι αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό. Ακόμα, πάντως, δεν έχουμε μιλήσει γι’ αυτό.
    Αν τελικά μείνεις στη Formula1 και μετά το 2012, υπάρχει πιθανότητα να επιστρέψεις στη Ferrari;
    Δεν τον γνωρίζω αυτό, αλλά προς το παρόν είμαι πολύ χαρούμενος στη Mercedes. Τα χρόνια που πέρασα με τη Ferrari αποτελούν ένα ιδιαίτερο κομμάτι της ζωής μου. Η υποστήριξη των οπαδών της ομάδας ήταν απίστευτη και θα θυμάμαι για πάντα όσα πέτυχα με τη Scuderia.
    Αυτόν τον καιρό, όμως, είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος στο να πετύχω τους στόχους μου με την τωρινή μου ομάδα. Να είστε σίγουροι ότι χτίζουμε κάτι σπουδαίο και τα επόμενα χρόνια η Mercedes GP θα συγκαταλέγεται ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες του πρωταθλήματος.

  8. #8

    Απ: F1 news

    Μετράνε αντίστροφα στη χώρα των καγκουρό!

    Τα καλά τους αναμένεται να φορέσουν οι δρόμοι του Άλμπερτ Παρκ στη Μελβούρνη για να υποδεχτούν το πρώτο γκραν πρι της σεζόν του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1. Ομάδες και πιλότοι είναι έτοιμοι για τον εναρκτήριο αγώνα σε μια πίστα που η ατμόσφαιρα πάντα είναι εντυπωσιακή.
    Λόγω της έκρυθμης πολιτικής κατάστασης στο Μπαχρέιν το πρωτάθλημα της F1 φέτος θα ξεκινήσει με καθυστέρηση, ενώ ακόμη δεν έχει αποφασιστεί αν το εν λόγω γκραν πρι συμπεριληφθεί στο καλένταρι.
    Αρκετές είναι οι αλλαγές που θα δούμε στον πρώτο αγώνα της σεζόν, αλλά ας ρίξουμε πρώτα μια ματιά στην πίστα που οι 24 πιλότοι θα πατήσουν το πόδι στο γκάζι για να διεκδικήσουν την πρώτη τους νίκη.

    Γύρω από τη λίμνη!
    Η πίστα Άλμπερτ Παρκ αποτελεί εύκολο έργο για τους πιλότους, αφού η χάραξη της είναι απλή. Το μήκος της διαδρομής είναι 5.303 χιλιόμετρα και ο νικητής θα αναδειχθεί ύστερα από 58 γύρους, διανύοντας συνολικά 307.574 χιλιόμετρα.
    Στις ελεύθερες δοκιμές οι πιλότοι πρέπει να καθαρίσουν τους δρόμους, οι οποίοι είναι αρκετά σκονισμένοι από τη χρήση τους από το κοινό. Το σιρκουί αποτελείται από 16 στροφές, 10 εκ των οποίων έχουν δεξιά φορά και 6 αριστερή.
    Οι πιλότοι ακολουθούν τη φορά των δεικτών του ρολογιού σε μια διαδρομή που έχει υψηλό μέσο όρο ταχύτητας.

    Τι λένε οι αριθμοί!
    Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Μίκαελ Σουμάχερ το 2004, γυρίζοντας στο 1:24.125. Το ταχύτερο σημείο της πίστας είναι η γραμμή εκκίνησης, οπού οι πιλότοι αγγίζουν τα 305 χλμ. την ώρα.
    Στον αντίποδα βρίσκεται η στροφή 15, στην οποία οι πιλότοι έχουν δευτέρα στο κιβώτιο ταχυτήτων, τρέχουν με 84χλμ. την ώρα και δέχονται δυνάμεις 1.88 G.
    Στον περσινό αγώνα ο Τζένσον Μπάτον πήρε την καρό σημαία, έχοντας εκκινήσει από την τέταρτη θέση. Να σπάσει την αρνητική παράδοση θέλει ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος δεν έχει καταφέρει να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου στον εντός έδρας αγώνα.
    Ο Μίκαελ Σουμάχερ είναι ο πιλότος που έχει τις περισσότερες νίκες στην Αυστραλία, έχοντας πανηγυρίσει τέσσερις φορές τη νίκη. Από την άλλη σε επίπεδο κατασκευαστών η McLaren είναι η κατασκευάστρια που έχει δει τις περισσότερες νίκες στο χώρα των καγκουρό.
    Ο καιρός θα παίξει σημαντικό ρόλο στο πρώτο γκραν πρι της σεζόν με τις ομάδες να σπαζοκεφαλιάζουν για το πια θα είναι η καλύτερη στρατηγική.



    sportfm

  9. #9
    Giorgio's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    35
    Rep Power
    0

    Απ: F1 news

    To πρόγραμμα:

    AUSTRALIA Melbourne
    25, 26, 27 March 2011

    Practice 1 Fri 03:30
    Practice 2 Fri 07:30

    Practice 3 Sat 05:00
    Qualifying Sat 08:00

    Race........Sun 09:00
    Giorgio....(betor25)

  10. #10
    Mixail's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Home sweet home
    Posts
    48
    Rep Power
    0

    Απ: F1 news

    Αποτελέσματα δοκιμαστικών Αυστραλίας session 1

    [Only registered and activated users can see links. ]
    Μιχαήλ.....(mixamixa)

Page 1 of 3 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Satellite TV Market News
    By nikos21 in forum Δορυφορικά & Επίγεια Νέα
    Replies: 18
    Last Post: 02-06-14, 16:28
  2. May XBMC HUB News Updates‏
    By sat gr in forum XBMC MEdia Player
    Replies: 0
    Last Post: 25-05-14, 05:14
  3. Ανασχεδιάζεται το news feed του Facebook
    By jogatore in forum Eπιστήμη & Tεχνολογία
    Replies: 0
    Last Post: 10-03-13, 09:07
  4. Dreambox-News
    By 29gx30 in forum ..Περί Dreambox Enigma 2 (OE 1.6 - 2.0 - 2.2 - 2.5)
    Replies: 1
    Last Post: 10-12-12, 16:17
  5. openblackhole news
    By georgeflu in forum ..Περί Dreambox Enigma 2 (OE 1.6 - 2.0 - 2.2 - 2.5)
    Replies: 3
    Last Post: 21-01-11, 20:11

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •