Η Facebook φαίνεται πως θα δύσκολα θα μπορέσει να ξεπεράσει την εταιρία Mixi Inc. στην Ιαπωνία, αφού η πρόταση της εταιρίας του Zuckerberg δεν είναι αρκετή για να κάνει τους χρήστης του νησιού της Άπω Ανατολής να φύγουν από την εταιρία Mixi και να μεταπηδήσουν στο διασημότερο concept κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο..

Ο Robert Goldberg του Zynga Game Network (βλέπε Farmville, Mafia Wars κτλ.), αναφέρει πως το Facebook ίσως να μην μπορέσει να κυριαρχήσει στην ιαπωνική αγορά.

Το Facebook, το οποίο έχει πάνω από 500 εκατομμύρια χρήστες και καινούρια αποτίμηση άνω των 80 δισ. δολαρίων, προσπαθεί τελευταία να ανοίξει τα φτερά του στην Ιαπωνία και στη Ρωσία. Η Mixi έχει 22 εκατομμύρια χρήστες στην Ιαπωνία, έναντι των περίπου 2 εκατομμυρίων Γιαπωνέζων οι οποίοι είναι χρήστες του Facebook.

Το Facebook πρόσφατα έφτιαξε πιο απλές επιλογές ασφάλειας μετά από παρέμβαση δικηγόρων και νομικών προσώπων στις Η.Π.Α για το θέμα προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Η Mixi, πάντως, φαίνεται να «ταιριάζει» πιο πολύ στους Γιαπωνέζους αφού τους προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο στο ποιος ή ποια θα μπορεί να δει τα σημεία των προφίλ. Οι χρήστες του Mixi επίσης μπορούν να στέλνουν μηνύματα τύπου… Twitter με 150 χαρακτήρες maximum.

Με τον ανταγωνισμό, πάντως, που δέχεται η Mixi Inc., δεν είναι άξιο απορίας γιατί οι μετοχές τις έχουν πέσει αρκετά σε αξία (5.8%). Περιμένουμε να δούμε κατά πιο τρόπο ο Zuckerberg θα μπορέσει να «βγει από πάνω» σε αυτή τη μάχη.




PROTO THEMA